Našim klientom pomáhame uplatniť sa na trhu práce

Základným poslaním národného projektu Sme si rovní II. je prostredníctvom motivátorov – mentorov zlepšovať kvalitu života klientov, osôb s ťažkým zdravotným postihnutím.

Našou hlavnou misiou je udržať ich na trhu práce alebo sa pokúsiť im pracovné uplatnenie nájsť. V spolupráci s partnermi vyhľadávame vhodné pozície, pretože zdravotné hendikepy mnohých našich klientov obmedzujú aj ich možnosti zamestnať sa.

Aktuálna ponuka od spoločnosti TESCO určená práve pre potenciálnych zamestnancov s ťažkým zdravotným postihnutím.

Názov firmy: TESCO
Adresa: Zlaté piesky, Bratislava
Názov pozície: Telefonický operátor – služby zákazníkom, poobedná zmena, SK/CZ/ENG
Oblasť: Obchod
Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok
Možnosť práce z domu: práca iba z domu
Mzda: 670 EUR + zamestnanecká karta s ktorou ušetríte až 1100 EUR ročne na nákupoch v Tesco

Pracovná pozícia je vhodná pre: osobu chodiacu/osobu na vozíku s lepšou funkčnosťou rúk/slabozrakú osobu s ľahšou formou znevýhodnenia/osobu so psychickým ochorením, ktoré nespôsobuje sociálny či komunikačný problém.

Bezbariérovosť budovy/parkovanie:
Na prvotné stretnutie je určite nutné prísť na centrálu (pohovor je možné absolvovať aj online po dohode so zamestnávateľom). Parkovanie je zabezpečené v okolí obchodného domu, prípadne v garáži. Pracovisko na prízemí (centrála) je takmer bezbariérové, bezbariérové wc na fotobunku a upravená kuchynka. Je nutné prísť do Bratislavy osobne na zaškolenie, vybavenie technického zariadenia na home office, podpis pracovnej zmluvy a vybavenie prístupových kariet.

Náplň práce:
• Nepravidelný pracovný režim v súlade so zákonníkom práce a odpočinkom v týždni. Pozícia spadá pod poobednú zmenu, pracovný čas 16:00 – 20:15, vrátane víkendov a štátnych sviatkov
• Zaistenie porozumenia našich hlavných hodnôt a pozícií, ktorú kolegovia zohrávajú pri ich plnení
• Pochopenie úlohy, ktorú táto pozícia zohráva pri doručovaní našich kľúčových meradiel a parametrov výkonnosti
• Konzistentné plnenie úloh a všetkých relevantných KPIs, podľa dohodnutých noriem kvality a v očakávanom štandarde služieb
• Zaistenie efektívnej komunikácie a vyriešenie dotazov podľa operačných procesov
• Poskytovanie podpory v požadovanej kvalite zákazníkom a kolegom
• Schopnosť využiť dobrý úsudok pri riešení náročných situácií
• Porozumenie problému a využitie vedomostí a behaviorálnych zručností na jeho pochopenie a vyriešenie
• Efektívna eskalácia kontaktov tam, kde je to potrebné pre minimalizovanie dopadu na zákazníkov
• Spolupráca s kolegami v rámci tímu i naprieč spoločnosťou a s našimi partnermi
• Vyhľadávanie príležitostí na zlepšenie procesov v spoločnosti
• Identifikácia a proaktívne upozorňovanie na prekážky
• Plnenie osobných cieľov, príprava na každodenné štruktúrované rozhovory a stretnutia s kolegami a nadriadeným
• Znalosť a udržiavanie vedomostí o pracovných procesoch, taktiež zdieľanie týchto znalostí s ostatnými
• Neustále rozvíjanie svojich schopností

Požiadavky na zamestnanca:
• Pokročilá znalosť systémov MS Office
• Anglický jazyk aspoň na úrovni B2 + (komunikácia aj so zahraničnými kolegami či klientmi)
• Slovenský a český jazyk aspoň na úrovni C1
• Schopnosť porozumieť zadaniam
• Schopnosť riešiť problémy
• Logické myslenie
• Orientácia na zákazníka
• Časový manažment
• Schopnosť rozhodovať sa

Benefity
• Systém Cafeteria, ktorý umožní zvoliť si benefity podľa vlastných preferencií s ročným príspevok od 200 EUR podľa dĺžky pracovného pomeru.
• Pracovné voľno navyše pri významných životných udalostiach ako je svadba, sťahovanie, sprevádzanie prváčika v prvý školský deň, atď.
• Príspevok 50 EUR na svadbu
• Multisport karta, s ktorou získate aktivity pre všetky vekové kategórie, rodiny aj jednotlivcov
• 25 dní dovolenky pre všetkých bez ohľadu na vek

Niečo o firme:
V Tescu je každý vítaný, preto neustále budujeme a vylepšujeme inkluzívne pracovné prostredie. Ako spoločnosť zamestnávajúca osoby s rôznym druhom znevýhodnenia sa zaväzujeme zaistiť inkluzívny a všetkým prístupný náborový proces. Uchádzačom umožňujeme zdieľať s nami prípadné zmysluplné opatrenia, ktoré by im mohli pomôcť a prácu v Tescu uľahčiť. V našich prevádzkach, distribučných centrách aj centrálnej kancelárii pracuje 74% žien, 26% mužov, 6% kolegýň a kolegov so zdravotným znevýhodnením a 61 % kolegýň a kolegov, ktorí sa starajú o
zverené osoby.

Odporúčanie od zamestnávateľa:
Priateľský človek, usmievavý a so záujmom o druhých ľudí.

Kontakt:
Životopis posielajte Kataríne Feketeovej na katarina.feketeova@tesco.com

Newsletter Zostaňme v kontakte